Volvon

Retas lagom då, ditt fån!
Ibland kan jag bli riktigt arg alltså! Som när grabb måste tjatas på hundra gånger om at
t ta på sig skorna, som när mamma inte alls vill lyssna på vad jag har att berätta och sen frågar om det eller som när jag inser att jag inte är odödlig och när jag inser mina begränsningar.
 
Jag har en granne som har skaffat en ny bil.
Själva grejen stör mig inte, men ni som följt med ett tag kanske minns hur jag, i höstas för första gången, kärade ner mig i en bil. Dock hade jag ju inte 300 000 kronor i bakfickan för att köpa den här bilen, så återigen var jag olyckligt kär...
Jag trånade efter den där bilen. Jag drog uppenbara skämt och gav pikar till föräldrar och morföräldrar om att jag ville ha den där bilen när jag fyller tretti.
Fast det kom ingen bil..
Däremot skaffade min far en just sådan bil som jag ville ha. Fast en röd. Hit where it hurts du bara - gör det.
 
 
Idag har min granne åkt förbi utanför mitt fönster säkert fyra gånger på förmiddagen - och jag är helt säker på att det är för att mobba mig!!! Jag är bombsäker. Vad skulle det annars vara? Att man åkt en bit och sen kommit på att man glömt plånboken hemma (AHHAHAHAHA!! Vem fan är såå dum`?? Ehum....................)?
Och nu på kvällen.
Vem möter jag inte då??
Fatta hur tönt du är då!
 
 
 
 
 
 
Over And Out
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0