Fasaden

Vad handlar det här om?
Jag hade varit borta i en månad.
 
 
När jag lämnade mitt hus, var det inplastat i något som liknade en himmelssäng. Och fullt med ställningar innanför. Jag förväntade mig ju att de skulle vara mer än klara, min balkong skulle vara brukbar, jag skulle få ställa ut mina utemöbler igen. Jag hade nästintill hoppats på att balkongen var inglasad och infravärmen var färdigt installerad... fast det var ju att hoppas på för mycket..som vanligt.
 
 
Nä, jag är inte bitter!
 
 
 
Nu gubbar - rå hit med ett räcke så
är jag nöjd (för en stund) sen!
 
 
 
En finare del av mitt hus.
 
 
 
En annan del av mitt hus...
 
 
 
 
 
Over And Out
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0