Earthquake

Igår träffades jag av en komet i huvudet.
Och nu måste det vara något fel. På riktigt.
 
Igår lovade jag grabb att vi skulle (håll i hatten!! HÅRT!!) baka scones till frukost.
Jaa, jaa - scones är bland det lättaste man kan baka. Blaa, blaa, blaaaaa... men kanske inte för mig. Fast jag tyckte till och med att det var riktigt trevligt. Och de blev riktigt goda (kanske något degiga längst in i mitten) men vaffaaan. Det var första gången.
 
Jag minns när jag var liten.
Typ åtta, nio år kanske.
Jag brukade leka med min kompis Åsa efter skolan (jag har i alla fall för mig att det var relativt ofta) och ibland gjorde hennes mamma scones. Så nu har jag tänkt på Åsa hela dagen.
Härliga tider det där.
 
 
 
MINA MÄSTERVERK
 
 
 
En som gillar't!
 
 
 
 
På eftermiddagen for vi för att
träffa de här gullegrisarna
 
 
 
Och den här gullegrisen
 
 
 
Grabbarna bus bråkade endel om kakförpackningen.
Allid ska det vara något <3
 
 
 Fota och mata samtidigt - det är inte dumt!
Är man gryyym så är man.
 
 
 
 
 
 
 
Ni är så jävla bra!
Tack för att jag får ha er i mitt liv <3
 
 
 
 
Over And Out
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0