V A B

Grabb är ganska krasslig.
Just gick han och la sig själv i sängen.
Hjäärtat mitt..
 
 
Såklart ska den där solen visa sig när man inte kan gå ut.
Funderar på att sätta mig på balkongen.
 

Bilens mätare.
 
 
 
Nyss var vi till tågstationen och bokade om mina biljetter.
Sen unnade jag mig sushi.
Jag tänkte ju att grabb inte skulle äta något så mastigt så jag lagade lite mos och fiskbullar åt honom - han åt två av mina sushis och drack upp mitt bubbel.
Jaa jaa, bara han får i sig nått, är jag glad.
 
 
 
 
 
Så nu är alla meddelade.
 
 
- Dagis
(det går tydligen flera kräksjukor just nu..)
 
- Mamma
(så hon inte åker och försöker hämta någon unge på dagis som inte är där)
 
- Försäkringskassan
(undrar om de får en smärre chock när grabbs
VÅRDNADSHAVARE är VAB-ledig för en gångsskull *flin*)
 
- Tågbiljetterna ombokade
 
- Jobbet
 
 

Det är inte bara ett ställe man ska höra av sig till när
man är hemma med sjukt barn heller...
Jag gråter inte över att vara hemma.
Fast jag lider med min son som är sjuk.
Det jobbiga är att man klarat av allt man ska, under den
lediga veckan. Nu kan jag göra precis vad jag vill här hemma,
men vet inte vad..
Vad ska jag göra liksom?
Skrubba golvlister med tandborsten?
 
 
 
 
Over And Out
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0