Sunday

Så var helgen över.
Fast för mig fortsätter helgen ännu imorgon.
Det är ju först på tisdag som jag åker på jobb igen.
 
Idag har vi shoppat.
Även om jag lovat mig själv stenhårt att hålla i mina slantar, så blev det lite.
Jag hittade en urgullig BH på H&M för bara 50 kr, fast när jag kom hem undrade jag ju hur jag tänkte när jag köpte den.. för sen när har jag haft 75 runt om mig?? Typ aldrig! Så det blir väl en liten present till syrran igen.
 
Vi har träffat The Gang och bestämt när vi åker till Göteborg.
2 juni bär det av.
Buss, tåg och spårvagn.Och Universeum.
Ock OJ vad barnen längtar!
Det ska bli jättemysigt!
 
 
Pekplatta är ju skoj!
 
 
 
Och i juni kommer även den lilla krabaten
- så var det tänkt i alla fall
 
 
Over And Out
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0