SOMMAR KOMSI KOMSI

Däckbyte.
Nu åkte vinterkängorna av för den här vintern. Kommer det bannimig snö en gång till innan oktober så tänker jag också gå barfota! Nu är det deffinitivt: Sommarn är på gång! Och nu dånar det inte om bilen mera.
 
 
 
Välkommen gröna, granna, sköna, sanna sooommaaaar....
 
 
Däckbytarnisse!
 
 
 
Hääärvaa're däck!
 
 
 
Enda platsen det INTE är sommar på, är mitt hem.
Hur fan kan man tillåta det rassera så?
Pappren på toagolvet är mina räkningar (joo, jag ska betala dem!!) och pinnarna man ser är en stol som inte höll för min vikt (dock var den från typ 50-talet... men jag undrar om folk inte vägde 76 kg på 50-talet också?? Vad satt de på?).
 
 
 
 
 
 
Over And Out
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0