Robinson next!!

Ombygg.
Det är ganska komiskt, eftersom jag funderar på att köpa en domän och bli lite kändis, så kommer ju det mesta på köpet. Typ en beundrare som gör mer än läser min fantastiska blogg.
 
 
När jag kom hem.
Det var ganska roligt. För det hängde en plastkasse på min ytterdörr - full med små paket. Det stod ingen avsändare, men jag hade mina aningar. Jag kikade in i ett paket och såg skymten av en chipspåse, en sån på 40 g. Hur tänkte min beundrare nu, när jag försöker gå ner i vikt.. men jag kände inte alls för några kärleksförklaringar just då och inte annars heller, den enda kärleksförklaring jag längtade efter var mitt vin. 
 
 
Igår hade vi fredagsmys.
Grabb var och fick sin tredje hepatit spruta, vi fikade (och träffade Simson och Sara med mage hastigt <3) och shoppade och åkte till min mormor och morfar för lite hederlig standardmat.
 
 
På eftermiddagen kom min syster. Och ingen var gladare än grabb.
Vi såg på film (De Fem Legenderna; John Blund, Påskharen, Jultomten, Tandfén och Jack Frost) och började öppna de sju-åtta paketen som jag fått i tisdags.
På varje paket fanns en lapp med en liten text - han har verkligen ansträngt sig, min beundrare. Den ena texten var mer än den andra, men goda var chipsen!
Jag vet inte riktigt hur jag ska hantera det här.. men jag hoppas det "går över" snart. Kan saker bara bli normala igen??
 
 
 
 
 
I påsen fanns: två flaskor inlindade ifolie,
det var två öl. Och ett runt, lite tungt paket som
innehöll en konserv med fiskbullar + alla chips och ostbågar.
 
 
 
 
Kanske jag ska ge fan i att äga min egen blogg.
Lägga ner den här och sluta skriva..
Låt mig tänka på saken... HAHAHAHA Trodde ni ja!
 
 
Common beundrare, galningar och stalkers!
I am ready!
 
 
 
Over And Out
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0