Mittinatten

Har just kommit hem.
Nu har jag varit på kalas hos Johanna.
Där var: Johanna, Billy, Victor, Carolina, Jennika och jag.
Fy fan va det var mysigt. Vi drack vin, pratade och hade allmänt trevligt. Inte ens ut på krog gick vi. Vi trotsade inte tröttheten, utan gick och lade oss.
Alltså är både plånboken och nycklarna i lägenheten!
 
 
Det tog mig ca 18 minuter att gå hem.
Det är förjävla långt hem till mig, med tanke på att hela Gröna Vägen är 3 km lång.
När man påbörjar den vägen känns det som en evighet. Man försöker tänka på något annat och plötsligt står man utanför dörren och rotar fram nycklarna ur fickan.
 
 
Tack till alla som var där.
Grattis än en gång Johanna.
Nu tar vi TRETTI med storm!
 
 
Over And Out
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0