Jobb

Imorgon börjar en ny jobbvecka.
Och nu har jag fightats med en nedra förkylning i snart en vecka och jag är trött. Kan inte någon bara uppfinna ett vaccin mot förkylningar snart?? Det finns inget positivt med dem!
Man är seg och jävlig, kan knappt andas, man känner sig ofräsch även om man duschade just, man får sår under näsan av allt snytande, munsår, man har ont i kroppen även om man inte rört sig mer än från sängen till garderoben, man blir anfådd av bara tanken på att gå till affären och köpa mjölk, äta är inget kul eftersom man sprayat bort smaklökarna eller så är man så täppt så man ändå inte känner något... vill ni höra mer? Jag är ganska bra på det här *ler*
Så det känns inte så himla hipp att åka imorgon, fast såpass kry är jag, så jag orkar jobba.
Hoppas det finns någon vänlig själ ombord som vill ta på sig uppgiften "tyck lite extra synd om Skövde" den här veckan...
 
 
Igår gjorde jag av med 191 kr på apoteket.
Så nu finns det både alvedon, nässpray och Berocca BOOST i resväskan - det här klarar vi!!
En gång i tiden sa jag att "jag aldrig tar piller".
Det var då det. De skulle säkert kunna vara vanliga sockerpiller, men det känns som de hjälper, de ger mig något sorts hopp om överlevnad i alla fall.
 
 
 
 
 
 
Over And Out
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0