Inte som planerat

Ibland blir det inte som man tänkt sig.
Som igår kväll.
 
Först satt grabb på toa och började plötsligt skrika
med lite panik i rösten, efter mig.
Jag såg att han hade kräkts framför sig.
 
 
Jag: Men Herre Gud, hjärtat! Mår du dåligt???
 
 
Ville: Nää, det bara luktar så illa om bajset!
 
 
Jaa, jaa - sure!
 
 
 
Senare hade jag en fantastisk date med Johanna, på skype.
Det var bara sååå skönt att prata med henne igen.
Efter att hon började på M/s Grace så jobbar vi mot varandra och hinner inte prata så himla mycket. När det väl blir av - går det nästan inte att få tyst på oss.
 
 
Jag avbröts i mitt pratande när jag hörde grabb ropa efter mig.
Jag sa åt Johanna att jag ringer upp snart.
Grabb hade bara kräkts ner hela sig själv och sängen.
Jippiii!!
Jaa, jag tror jag ringde upp Johanna tre gånger. Och sista gången grabb försökte spy, var halv fyra imorse.. då fanns det dock inget kvar i magen att kräkas upp..
 
 
Så här sitter/ligger vi.
Utslagen och trött.
Så det blir en mysdag deluxe!
 
 
 
Ha det bra alla där ute!
 
 
 
Over And Out
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0