HEMMAAA

Så har vi lämnat Rosella åt sitt öde.
De får göra vad de vill med henne i en vecka.
Nu är jag hemma igen.
 
 
Veckan gick bra och vi har nog haft trevligt.
Fast ååh vad det är skönt att vara hemma.
 
 
Jag försöker fortfarande tänka på vad jag sätter i mig.
Och det har gått bra - tills kollegan och jag tog en chips-och-dipp-orgie-kväll i måndags. Ja, ja, man får äta chips ibland. Det är ju bara så sjukt att man inte kan sluta när man väl satt i sig ett ynka chips.
 
 
Det har bjudits på sol och många timmar ute på däck med kollegor och kaffe.
 
 
Jag tror nog att jag börjar få en tretti-års kris.
Jag kommer liksom inte över att jag ska fylla tretti snart. Jag har nog allt som jag vill just nu, ett jobb, en son, en bostadsrätt och en bil, vänner som är äldre än mig. Vad skulle fattas?
Så egentligen finns det liksom ingenting att stressa upp sig för.
 
 
Samtidigt vill jag bara önska Johanna grattis igen,
i efterskott på hennes TRETTI-års dag!
HURRAAAA!!
På lördag blir det fest!
 
 
PS. Lillan:
Vinet passade hur bra som helst och det blev tillockmed kvar.
Vi hade jättemysigt!
Tack för rådet! DS
 
 
Over And Out
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0