Ringsignaler

Alarmet på min telefon är ett pianospel.
Ganska lugn, så man blir minsta möjliga stressad när man vaknar av den, såklart! Det känns ganska lyxigt att vakna till piano faktiskt. Tänk när man bor i ett stort slott och man vaknar av att någon spelar på flygeln... ja...
 
På jobbet blir det liksom lite myys att ligga kvar en stund till.
Tänk - PÅ JOBBET och MYYS i samma mening!
 
Nyss när jag vaknade - HEMMA, vaknade jag av larmet.
Jag minns min tanke: "Men för helvete!! Får jag åka hem snart??"
Sen öppnade jag ögonen och såg inte min garderob i hytten utan mina egna väggar. Min nästa tanke var: "Fyyfaan va skönt att vara hemma!!!"
 
 
 
 
 
Kanske man borde ha olika ringsignaler för jobbet och hemmet..
 
 
 
 
Over And Out
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0