Lämna hösten

Stockholm.
I fredags tog Ville och jag vårt pick och pack och for till Stockholm. 
Grabb var lite till och från i frågan om vi skulle åka eller inte.
 
 
Torsdag förmiddag.
Jag: Vill du åka till Stockholm imorgon??
 
Ville: JAAAAA!!!
 
 
 
Torsdag kväll.
 
Jag: Ska vi åka till Stockholm imorgon?
 
Ville: Nää, jag vill bara vara hemma.
 
 
 
Fredag morgon.
 
Jag: Du vet att vi åker till Stockholm idag va??
 
Ville: Jaaaa!! Det ska bli jätteroligt, men varför är det så långt dit??
 
Jag: ..........
 
 
 
Vi lämnar hösten här för att möta en annan...

 
 
 
 
 
 
 
Under våra sammanlagda fyra timmar hem idag, i bilen, har grabb pratat konstant om helgen. Det gick liksom inte att få tyst på han. Och allt med en småhysterisk och glad klang.
 
 
Nu på kvällen, hemma.
 
Jag: Ville. Har du haft kul i Stockholm?
 
Ville: Nää... det är så långt bort.
 
 
 
 
Villes betyg till Stockholms skärgård:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Snacka om att barn lever i nuet!
 
 
 
 
Over And Out
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0