I-phone 5

Nya I-phone 5.
Jag är ingen i-phone människa.
Jag är en sån som tar vadsomhellst - bara det inte är i-phone.
Inte för att jag någonsinn haft något med i-phone att göra. Inte för att i-phone gjort mig nått illa.
 
Det är som Färjestad, Sverige i hockey eller Saab för mig, det händer liksom inte.
Alltså, jag bara har inga känslor för i-phone.
 
Igår satt jag på Centralstationen i Stockholm med en vän.
Och nästan det första han sa var: IDAG HAR I-PHONE 5 LANSERATS!! (Nästan halvt hysteriskt).
Jaha??
Är det nu jag ska applodera och le fånigt??
 
 
Jag kunde liksom inte relatera till hans lycka.
Det råder i-phone hysteri i världen!
 
 
Jag undrar vad som är så häftigt med just den där i-phone???
Är den sådär att när man trycker där så blir jag president i USA??
Är den sådär att om man trycker här så tar alla krig slut?
Och när man trycker här så blir allt sådär rosa??
 
 
Skulle inte tro det,
men när det händer
kan jag överväga att
skaffa en i-phone.
 
 
 
 
Over And Out
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0