Hösten är här.

Jag var bombsäker att jag glömt nått jag skulle komma ihåg idag.
Så jag gav upp allt.
Jag han bara nämna BAD till Ville så var badväskan i princip redan packad... ibland går det fort.
 
Härligt att ha lite mamma-son tid.
Och vi hade nästan hela badhuset för oss själva!
Det tog säkert en kvart innan jag såg någon annan person än oss.
Faaaantastiskt!
 
Jag njöt, det känns som man bara behöver ta sig tid för varandra ibland.
Vi har ett ganska fullsmockat schema när jag är hemma ändå. Vist är vi själv på morgnarna och kvällarna, men då ska det städas, tvättas och grejjas. 
Ärligt talat förstår jag inte hur 9-5 jobbare får ihop det.
Beundrar jag någon, så är det er!
 
Senare på dagen träffade vi Simon och Nattis.
Simon skulle babysitta åt Youshi och vad passar inte bättre än att hela gänget vandrar iväg till dagis för att hämta henne?!!?
Alla har ju inte ett eget entourage!
 
 
 
Over And Out
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0