Facebook

Det var det här med min TV.
Jag har alltid vägrat platt-TV.
Bara av den enkla anledningen att min tjockTV fungerar fint och det finns ingen anledning att köpa en ny.
Mina kusiner tycker dock inte att min tjockTV är så fantastisk! Det är nämligen de som flyttat den 45 kg tunga klumpen två gånger.
Jag tror till och med att Simon sa sist jag flyttade: DET HÄR VAR BANNIMIG SISTA GÅNGEN JAG FLYTTADE DEN DÄR J---A TVN. ANTINGEN BOR DU KVAR HÄR RESTEN AV DITT LIV ELLER SÅ SKAFFAR DU EN PLATT-TV!!!!
 
Jag tänkte att jag bor kvar då...
 
Samtidigt är det ju faktiskt bra med en tjockisTV. För blir det inbrott i lägenheten, kan jag ju i alla fall vara säker på att jag får behålla min TV...
 
 
Nu kunde jag längre inte stå emoten elektronikkedjanas erbjudande.
Så under min arbetsvecka har en jätte fin och faktiskt JÄTTESTOR platt-TV flyttat in hos mig - installerad och klar att användas. Kanalerna är lite hullerombuller, men det är ju som jag.
 
 
 
Min facebook-status igår kväll.
 
 
     
       
      • Simon Asplund Jag är lite nyfiken på hur den kom dit när du vart på jobb ? ;)
         
      • Maria Asplund Mäkinen Kanske den flög ;) Möjligheten finns ju - den väger inte 45 kg.
         
      • Simon Asplund Så länge den står still får den väga hur mycket den vill ;)
         
      • Maria Asplund Mäkinen True.. fast Herr Fet står kvar på golvet... funderar på om det finns frivilliga å bära ut han till bilen...
         
      •  
      • Maria Asplund Mäkinen Skratta du! Han har vart med många år å är VÄRD en begravning ;)
         
      • Simon Asplund Ja absolut det håller jag med om :) det var inte det som var roligt ;)
         
      • Maria Asplund Mäkinen Vad var det då??
         
      • Simon Asplund det där med frivilliga, det lät bekant på något sätt, och med det menar jag att jag kan hjälpa till :)
         
      • Maria Asplund Mäkinen Jag menade inte så... men tack!! DU ÄR BÄST I HELA VÄRLDEN!!!
         
      • Simon Asplund Jag vet, men jag ställer upp :)
         
      •  
         
         
         
         
        I LOVE YOU MR SAMSUNG
         
         
         
         
        Over And Out
         
         
         
         
         
         
         
         
         

      Kommentarer

      Kommentera inlägget här:

      Namn:
      Kom ihåg mig?

      E-postadress: (publiceras ej)

      URL/Bloggadress:

      Kommentar:

      Trackback
      RSS 2.0