Vilken jävla dag!

Dagen har varit så dålig så jag tror inte att det är sant heller!
Först var jag ju glad åt att vi båda sovit till HALV TIO idag, även om grabb halvt hostat ur sig sina små lungor i natt.. men min glädje över tiden vi sovit, dog så fort jag tittade ut. Fy faan alltså, vilket tråkigt väder!!
Det var ju mörkt och dugg och grått och mulet och bara BLÄÄÄ!
Det var bland det deppigaste och tråkigaste jag sett i mitt liv!!
 
 
 
 
Så hela dagen har gått i grått.
Man känner inte för att gå ut, även om man borde få frisk luft.
Man känner inte för att åka nånstans, men man vill heller inte vara hemma.
Så jag städade badrummet istället.
Förstår ni hur bra ättika och såpa är mot sånt brunt som lätt blir i badrum, på väggarna??
Mitt badrum borde nu utses till ett av de renaste i världshistorien (dock doftar det fortfarande ganska mycket ättika....... men det är rent!!).
 
 
Sen fick jag nervsläpp på att bara vara hemma.
Så vi åkte till morsan och bastade. 
Välbehövligt!
 
 
 
 
 
 
 
 
Over And Out
 
 

Kommentarer
Postat av: bizzi

skit dag skit liv. snart kommer våren med storm så blir vi glada igen

2012-11-22 @ 22:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0