Stad i Ljus

STAAAAAD IIIII LJUUUUUS
är ett land utan namn.
 
Jaa, den där dängan har jag haft i huvudet hela dagen..
Det är ju ioförsig en ganska fin sång, men man blir ju trött efter att ha hört den spelas på repeat i huvudet några tusen gånger.
Jag har hört, att enda sättet att få en låt att försvinna ur huvudet, är att lära sig hela texten (undrar just varför jag kan så många låttexter................).
 
Nu har vi i alla fall Stad I Ljus i Skövde.
Vet inte om andra städer har det också, men vackert är det.
Syster, Ville och jag åkte ner till stan idag för att titta på lite Stad I Ljus.
 
 
 
 
 
 
 
 
Älskade syster och Ville
 
 
 
Me, myself and I
 
 
 
Spöken fladdrade med vinden i ett träd.
 
 
 
I Kyrkparken var ett stroboskop monterat i ett träd.
Och när den blixtrade till kom det rök ur en rökmaskin (relativt nära stroboskopet) och åskljud/knasterljud.
 
 
Ville: Det var roligt när trädet pruttade sådär!
 
 
 
Speglar = scary..
 
 
 
Svarta ängeln sjöng för svanen.
 
 
 
Vår turistbyrå har förvandlats till ett pepparkakshus.
 
 
 
 
 
 
Diskuterar maten på golvet.
 
 
 
Häftigt röd blev man om man ställde sig vid en lampa.
 
 
 
I Boulognerdammen stod två gigantiska eldbollar.
 
 
 
 
 
Over And Out
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0