Spel

Kanske liite sjukare än vanligt.
Fast jag tänker skriva om ett spel som jag fastnat stenhårt i nu (jag fastnar stenhårt i olika saker nuförtiden.. som vissa böcker. Jag har inte läst så mycket som jag gjort det senaste året tror jag..).
 
 
ANGRY GRANNY RUN.
Man är en liten tant som springer fortare än Bolt himself, nedför en gata, i ett kvarter, där det kan hända precis vad som hellst.
Bl.a ska man samla mynt, hoppa över vägarbeten och stora fiskar, slida under lastbilar, tvättställningar och glasväggar. Med gatan kan det komma andra pensionärer och man får mer poäng om man slår ner dem. 
 
 
 
 
 
Det är hysteriskt kul, man blir otroligt inne i det här spelet.
 
 
 
 
 
 
 
Over And Out
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0