Höstdepp light

Jag tror jag har råkat ut för en höstdepp.
Det känns liksom konstigt. 
Veckan på jobb var bara skitjobbig och jag såg inget ljus i någon tunnel heller. Jag som annars brukar skratta åt bekymmer och se dem med lite ironi - det blir bra!
Fast det har inte riktigt varit så den här veckan.
 
Det sägs att man ska äta d-vitamin.
För att minska risken för cancer, för att bli piggare, för att ha solen innom sig eftersom den inte syns utanför.. bla bla blaa.. 
Jag har tillockmed inbillat mig att jag säkert blir sjuk av det här.
Jag som aldrig är sjuk. För det är bara sjuka och nedstämda som blir sjukare.. tänk om något händer mig?? 
Viftar bort den tanken - fort!!
 
 
Tur att jag har kollegor som orkar lyssna på mig.
Ni vet vilka ni är och ni är värda guld!
 
 
Jag gjorde ett försök att bli piggare sist jag var hemma.
Jag satt vid datorn och bestälde plötsligt hem tre böcker.
 
 
De här böckerna ska få mig att få tillbaka livsgnistan.
Det här är humor på riktigt!
 
 
 
Over And Out
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0