Heippa ALLIHOPA

Idag har jag:
1. Hämtat en sjuk grabb klockan sju imorse.
Fick frukost (kaffe inkluderat såklart) av mamma innan hon åkte till jobbet <3


2. Övertalat grabb om att vi faktiskt måste vila en stund till (det blev två och en halv timme!!)
 
 
3. Druckit kaffe och lämnat grabb hos min mormor och morfar, för jag skulle till tandläkaren och laga ett hål, vilket inte alls var så farligt. Jag älskar min tandläkare!!
 
 
4. Fått mat hos mormor och morfar. 
 
 
5. Åkt till bilbesiktningen med syster, bara för att grabb tycker att det är så fruktansvärt kul att se när de lyfter upp bilen i luften. Någon som ska besikta bilen snart??? Som kan tänka sig ta med grabb??
 
 
6. HANDLAT MAT. Kylskåpet var så deprimerande tomt - fast inte längre!!


7. Åkt hem igen.
 
 
 
Snacka om att man är hemma!
Det är som att swongas in i en tornado - fullt ös medvetslös. 
 
 
 
Älskade mummi & vaari.
 
 
 
 
Over And Out
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0