Today, is gonna be the day..

Dagen D.
Allt hände idag.
Herre Gud, jag är helt förvirrad.

Jag fick lite presenter av min mamma och syster idag.
Varav en bestod av en typ lök-hackar-mojäng.
Tänk, jag kommer aldrig mer behöva oroa mig för sminket när jag ska skära en lök - bara ner i mojängen och dra i ett snöre några gånger, så är det klart (och med tanke på hur ofta jag sminkar mig nuförtiden...).
Love it!


Sallad á la moi och lök-hackar-mojängen.



Dagen då min son inte ville ha sin mamma mer
utan hoppades att hon skulle förvandlas till en paprika..




Dagen då grabb tar på sig en för stor hatt och leker pirat.
Arrr...




Dagen då kranen i köket bara tokfallerav!
INTE rätt tidpunkt i mitt liv det händer.
Nån som kan vattenkranprylar???







Over And Out





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0