Smurfarna

När Stina och Rebecka var här.
Kom min syster också på besök.
Hon hade med sig filmen om Smurfarna till
allas förtjusning. Dock tröttnade Ville efter en
halvtimme och började leka på golvet istället.


Jag rekommenderar verkligen inte den här filmen för någon som vill behålla förståndet!


Efter att sett filmen:

- Blir jag sugen på att vilja ha en egen smurf och blir
gråtfärdig när jag inser att det inte finns några smurfar!


- Har jag ständigt smurf-sången på hjärnan
och vill rycka mina hår ur sina hårsäckar, en efter en.


- Man får väldiga sympatier för saker som är
tre äpplen höga.. vilket kan leda till problem.....


- Jag vill ha en sån ring som Gargamel har!!!!
No matter what!







Over And Out





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0