Monday

Idag har vi:


1
. Vaknat, relativt glada båda två.
Jag behövde dock inta vissa substanser i nästan
överdos-mängder efter ett samtal imorse
(not your fault, my friend).


2
. Varit till frisören och gjort oss sommarsnygga.

 


3. Hälsat på Daniel Wallerman på jobbet.
Vilken karl!!
Jag har inte träffat han säkert på ett år, kanske två.
Fortfarande lika het.
Oj oj.. dock gift med världens bästa Sara Wallerman.


4. Ätit på "Max-Valentin" hamburgerrestaurangen (enl. grabb).
Och konstaterat att vi aldrig, ever again ska äta hamburgare ute,
för det kostar pengar och allt Ville äter är pommes.
Alltså, det blir hamburgerförbud fram till han fyller 18 år (eller fyra....).


5. Lekt med Stina och Rebecka.
Idag var de hit, och Rebecka var så ledsen när jag skulle skjutsa hem dem igen.


Jag: Men vet du, Rebecka. Nästa gång vi ses
så kan vi åka till Aspö-gård och se på djuren eller nått!!


Rebecka 4 år: JAAAA! Eller så kan vi åka till Afrika.
Där finns det också en massa djur!!




Skitbra idé!









Over And Out



Kommentarer
Postat av: Stina

Jag håller med Rebecka, hellre Afrika än Aspö ;))

2012-05-29 @ 22:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0