Glass på utsiktsplatsen

Mamma-son-mys
Efter att ha grillat och ätit så åkte Ville och jag och köpte glass.
Vi tog vår glass och åkte till utsiktsplatsen.

När vi kom fram och gått ner till själva utsikten, satte sig Ville på "muren", åt sin glass i tysthet och tittade ut över stan.

Jag kom på att det kunde bli väldigt fina bilder av det här... men hade glömt mobilen i bilen.
Den stod väl kanske 50 meter från oss, men jag tänkte inte störa njutningen, men perklade väl lite över det.

Ville avbröt inte sitt tittande över stan men sa till mig: "..det är ingen som ringer dig idag ändå, mamma..."


Sant var väl det, men hur viste han det??


Over And Out




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0