Addicted

Jag måste ha blivit beroende!!
Av min mobiltelefon.
När man inte ens kan gå på toa utan att ångra att man la den på hatthyllan i hallen, då måste man vara beroende.
När man bara känner att "ååh, jag vill bara toucha lite" så gör man inget speciellt. Man bara öppnar skärmen, glider runt lite, och stänger den igen.
Är det bara mig det händer??

.....
Vart jag än går, har jag den med mig (det kan ju vara bra med tanke på att det kan hända nått). Och jag har aldrig varit så beroende av att kolla min facebook som efter jag skaffade min första smart-phone.
Och nu när jag skaffat min andra - ja, jag vill inte ens beskriva vilka otroliga rötter den slagit i min hand!

.....
Har jag den inte i handen eller i fickan (med handen på såklart) så är det nästan så jag mår dåligt (inte kräksdåligt, men en uns av ångest befinner sig i mitt hjärta i en nanosekund).


Ljuvlig hämnd!
Tänk om Ville en dag skulle få för sig att göra samma mot mig, som jag gjorde mot han, med nappen.
Och bara ta den från mig.
Skillnaden skulle nog vara att jag aldrig skulle vänja mig.
Jag skulle skrika i all evighet efter min Samsung!!!








Over And Out




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0