Wordfeud

Det känns som alla mina spel i Wordfeud går åt fanders just nu..
Vem uppfann STRIKT spelplan liksom??
Allt ska stå i grundform och det är inget roligt alls.
Man får inga poäng heller!!
Och man blir arg, helt i onödan egentligen. 

I övrigt har vi vaknat till en otroligt snorfylld morgon.
Ville snorar, jag snorar, jag tror det gått åt en rulle papper redan och vi har vart vakna i en timme!! Ville kom och väckte mig imorse vid sju.


Ville: Mammaaa.. jag är jätte varm i halsen..


Jag: Har du ont i halsen??


Han låter förvånad i sitt svar..


Ville: Nej (och ruskar på huvudet och lyfter på ögonbrynen). Jag har tre sånna fläktar i halsen som snurrar runt runt runt runt och det blir varmt när de snurrar...


Okej att jag peta i honom 10 ml alvedon igårkväll,
men får man sånnahär hallisar så får jag nog
minska dosen..



Jag: Jasså?? Fläktar i halsen?? Ville, kan vi sova en stund till??


Ville: Ja!






Over And Out





Kommentarer
Postat av: syster

han har svalt sin ficklampa såklart!! ;)

2012-03-06 @ 13:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0