Whattaday

Jag kan inte tro att det är sant!
Jag tror att jag har rytit åt Ville hela dagen idag.
Och vilken ångest jag har nu.
Det har inte känts bra!
Från imorse klockan 06.51 har jag bara morrat, skällt och höjt rösten.. stackars barn..

Vi har vart på stan och träffat Johanna med tillhörande mage.
Ville var jätteduktig hela tiden.
Han gick själv, klagade knappast nått. Fast för minsta lilla han trätte emot - I lost it.
Fy fan va dålig jag har varit idag.

Villes kommentar ikväll:
"Mamma, jag vill inte att du skriker på mig... du har skrikit hela da'n..."

Fyy faan för mig idag alltså.
Pinsamt!!


Over And Out




Kommentarer
Postat av: Mackie

I know the feeling! men vi är ju bara människor med dåliga dagar så ha inte dåligt samvete för 9/10 så är du förmodligen en morsa på TOPP :) du har många dagar att kompensera detta på ;) KRAAAAAM!!!

2012-03-16 @ 22:45:53
Postat av: Skövde

Taaack!!

2012-03-17 @ 10:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0