Söndag

Jag har haft en fantastisk dag!
Ville och jag har bara varit ute.
Det var nog lite kallt, men aktiverar man sig lite - så går det.

Vi var hem till mamma och planerade semestern.
Och det blev riktigt bra, måste jag säga!
Nöjd, nöjd!



Hade Ville haft blå mössa till så hade han vart en smurf.
Han har själv valt kläder idag.








Vårtecken!!




Grått, men på väg att bli vår i trädgården.
Och där sitter min katt, Pi.




När vi kom hem, lagade vi mat.

Allt efter Villes vilja. Så det blev köttbullar och korv med
ris och jag blandade ihop en barnvänlig sås. Allt slukades
med hull och hår (fast utan hår...).

Vi kikade på en Långben film och Bananer I Pyjamas.
Sen var grabb redo för sängen.



Mama loves you so very, very much <3




Over And Out




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0