Öppna förskolan

Möte med The Gang.
Idag ställde vi till med ett möte med The Gang, och det är ju inte det lättaste ska jag tala om!
För det första ska alla, med eller utan sina respektive barn, samla sig på ett och samma ställe - hellst samtidigt, är ju till fördel.. Sen ska man lyckas få sin åsikt fram, utan att snurra från samtalsämnet (vilket händer ganska ofta). Idag avancerade vi dessutom genom att ha en gästartist: Syrran.

Idag diskuterades en resa till Universeum.
Mötet utspelades under kyrkans barntimmar i Lunden, under fikat. I vanliga fall brukar fikat hålla på en halvtimme, men när vi var halvklara hade barnen tröttnat och gått för länge sen samt alla andra vuxna och barn hade evakuerat..



Kanske är förståeligt när hälften av medlemmarna beter sig som de gör...
   


But you know I love you <3




Joel och Youshi på syrrans fyrhjuling.




Simon med bihang: Ville





Mitt under mötet, som fick fortsätta hemma hos Joel och Katarina, fick jag ett samtal.
Och det vet jag hädanefter, att samtal ska man inte svara på under ett möte!
Nej!! För då börjar folk bestämma högt och lågt över ens huvud, och i värsta fall får du massa ansvar på dig, som ingen annan vill göra! Detta hände mig idag.
Nu är jag biljettansvarig..


Tro det eller ej.
Men vi kom fram till en tidpunkt!





Over And Out





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0