Ögongodis

"Mina ögon äter godis!"
Nu är det bannimig vår!
När de snyggaste karlarna bara poppar fram från ingenstans. När man bara stannar upp och tänker: "Heeej däär, vart har du vart hela vintern??"

Igår åkte jag och tre arbetskamrater hem från jobbet.
Och när jag fick syn på busschauffören.. OJOJOJ!! Fast samtidigt funderar jag på vad som hänt. Aldrig har jag gillat den där snygg-snygga karln heller, men den här var snygg-snygg-snygg. Min arbetskamrat, Key, och jag satt längst fram i bussen - nästan så man kunde snusa chaufförn i nacken... mmm...

Vågade.
För någon vecka sen hade samma busschaufför fått ett telefonnummer av en tjej, som säkert känt samma som jag, men vågat mer. Hon hade fått svar där det stod ish: "Jag är tyvärr i ett förhållande.."
"Hör av dig när du är singel då" hade hon bara skrivit tillbaka.
Och jag förstår henne.



Grrr, den med lite smör på!!




Over And Out



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0