Jobb och kurs

Pics from my week.



Våra duktiga kallor (och Nippe i mitten).
OBS. Det är inte kallorna på bilden som var med på kursen.




Fick väl en sväng av kreativitet och tyckte att
några sirapsfläckar på en stålbänk
skulle vara snyggt...





Som sagt: Hamburgaren var good!




Kallskänka 1:s och mina anteckningar.
Till vänster ser ni vår deffinition på hur en vegan ser ut.





Där vi käkade middag på onsdagen.




Det blev strömavbrott två gånger,
men vi var nöjda med skenet av
ett ljus.
Vi fick ingen rabatt och ingen service.
De fick ingen driks!





Och har man vart på hälsofreakskurs,
får man faktiskt ta desert!
Det får man ju annars också.





Kallskänka 2:s dessert.
Tröööööki elle!





Och lite dricka till... mmm..




Heeej, Åbofärjan.
Så går det när man inte har tålamod med
en kamera som tar bilder efter att man hållt
inne och släppt knappen på sju sekunder!





Jag träffade en gammal kollega från Ålandsfärjan
ombord på Åbobåten. Jag tror vi stött ihop ca två gånger
sen jag gick på mammaledigt (2008!!). Båda blev
superglada av att se varann!!





Kallskänka 1 och jag beslutade att kareoken inte
var så mycket för oss när manskören dök upp..





Och ännumer när fjortisarna invaderade scenen.



Kareoke är kul om:


1. Någon sjunger bra

2. Om någon sjunger fultottahelvete

3. Om låten för övrigt är bra



De här brudarna kvalificerade inte för nån av
punkterna... sorry girls..









I övrigt blev jag uppväckt klockan fem på morgon.
Båten var i hamn halv sju.


Personal: KAN JAG TA DINA LAKAN???


Jag: Eeeh, okej.. eeh??





Over And Out





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0