Jobbveckan

Jaa, nog är det fantastiskt nog!
Även om vi inte än vet om vi ska få sparken i januari, så jobbar vi på som dårar.
Och jag gillar't!
 
Den här veckan har solen skinit över SUNDECK!
Jag kom ombord ca 15.14. Gick till min hytt, gjorde en Stålmannen (bytte kläder genom att virvelvinda mig runt, runt i min telefonkiosk) och sen upp till mässen för en snabb kaffe.
Av någon anledning hade jag fortfarande på ljudet på min telefon och när jag satt som skönast ringde restaurangchefen:
 
 
Restaurangchef: Var är du??
 
 
Jag: Jag sitter i mässen, vart vill du att jag ska vara??
 
 
Och sen var det bara att börja langa öl och drinkar!
Alltså, jag hade ca 16 minuter på mig, från det jag tog mig ombord till att jag skulle befinna mig på arbete. Det gjorde inget, för efter att ha stått där i två sekunder, kände jag, att jag älskar att vara där!
Jag har funnit mitt element!
 
Solen skiner, det är varmt och folk har semester.
Det är helt annorlunda mot café där jag brukar vara.
Det är helt fantastiskt!
 
 
 
 
Over And Out
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0