Undervärderad

Oj vad man undervärderar friska kroppsdelar!
De ska bara vara hela, ändå glömmer vi av dem och tar dem för given hela tiden.
Vi är sånna egoistiska svin allihop. För så fort en kroppsdel slutar fungera eller blir skadad så svär man till förbannelse!

Just nu har jag levator scapula (muskel mellan ryggraden och skulderbladet) fel och mitt högra ringringer skadade sig igår på Leklandet. Det var inte så att jag skadade det! 
Och vad gör jag då?? Jo svär! 
Varför var jag så klumpig?
Var det tvunget att hända just nu?
Och varför jag??? 

Från och med nu ska jag varje dag ägna en minut åt att hedra en kroppsdel som mår bra.
Vi börjar med knäna!



Over And Out




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0