Stellas Lekland

Jag tror jag fått en fraktur på min ringfinger..
Det är inte klokt vad den här dagen gått fort!
Först gjorde vi ingenting i ungefär.. sju timmar. Sen började vi laga mat, syster kom, och efter vi ätit åkte vi till Leklandet med Simon och Nattis.

Jag trodde ju faktiskt att syrran drev med mig när hon sa att hon aldrig varit dit, men ikke! Hon har aldrig besökt Stellas Lekland och tyckte det var helt okej.

- HELT OKEJ?? DET ÄR JU FANTASTISKT!

Och nu såklart är alla foton i hennes kamera och mitt kontokort i hennes plånbok.. oj oj..
Altzheimers light på gång.


När vi kom hem, stekte vi pannkakor och nu är vi slö.



Over And Out







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0