Så var jag hemma igen.

Snacka om långt pass!!
Även om jag varit två dagar mindre på jobb så känns det som en hel evighet.
Jag blev förkyld när jag kom ombord och nyåret var det längsta jag vart med om.
Vi gick ur trafik kl 12.30.
Sofi och jag hade städat allt som gick att städa, samt det som är omöjligt att städa, under de turer vi hade då det inte var så mycket folk.
Jag gick och vilade en timme efter jobbet.
Jag kommer ihåg att jag somnade till en kollegas röst från korridoren och vaknade av en annan kollegas, något högre röst, som skriker: "URSÄKTA, MEN HAR NÅGON EN HÅRFÖN??!!!"
Det var bara att kliva upp då och börja göra sig i ordning för middagen som skulle vara kl 17.

Det var en mycket god middag:
- carpacco till förrätt (mycket mycket mycket god!!!)
- anklever inlindad oxfilé till varmrätt (var något skeptisk till anklever men det var fint) 
- chokladkaka med apelsinsmaksatt grädde till efterrätt (el fantastico!!)




Over And Out





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0