Måndag

Schnyggve-Lars
Det kom snö igår, och idag kommer det mera.
I love it!!
Ville och jag har vart och åkt pulka ikväll,
imorgon tar vi de stora backarna när min vän från Stockholm kommer på besök.


Dagen i bilder.


Imorse var jag på vårdcentralen med Ville och hans elendiga hosta.
Där mötte vi både Youshi, Mikaela och resten av familjen.



Rio hade fått en spruta och var redigt trött
efter den och somnar på mammans axel.





Youshi och Ville fann varann efter att Youshi
försökt ignorera oss en bra stund!






Efter det for vi till Stina och Rebecka.


Våra fina barn.




Våra ... barn!




Finaste Rebecka i ett fint diadem.




Släpp två treåringar lösa i ett rum som är fyllt med leksaker längst väggarna.
Sen kan det se ut såhär!




Jag var ytterst fager i Rebeckas diadem!




We are mongo and we know it!
 






Syster och Simon kom via här på kvällen.
Socialt värre.

- Simon leker med sin telefon.

- Syster sitter och nördar sig på flyg vid min dator.

- Jag pratar oavbrutet i telefon.





Tack till alla inblandade för en trevlig dag!





Over And Out





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0