I had a dream..

Konstigt alltså..
Jag vaknade för 42 minuter sen.
Knasigt att man vaknar tidigt även om man får sova fast hela dagen om man vill!!
Imorgon ska jag göra ett bättre resultat.

Jag drömde om jobbet.
När man inte har barn att ansvara för på 72 timmar, passar min hjärna på att bearbeta hurvida Rosella (som står på ett varv i Tallinn) är hel eller inte.. tack.
Kan man kräva övertid för sådana här drömmar??

Idag får jag besök av en sötbebis och Youshi.
Katarina ska komma och umgås lite.
Trevligt med tanke på att jag aldrig umgåts med henne utan resten av The Gang.
Det blir nog en supertrevlig eftermiddag.



Ikväll ska jag på bio med Johanna!!
När var jag på bio senast liksom??



Over And Out




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0