En helt vanlig snödag.

Söndag 8 januari.
Idag var dagen då snön låg kvar och jag var hemma.


På förmiddagen fick vi finbesök av Joel, Katarina, Rio och Simon.
Simon fixade min rauter och jag passade på att mysa med Rio.


Såååå söööt så jag döööör!!




Men jag fattar inte hur söt man får vara!!!!
Rio tyckte att lådan till rautern var det roligaste idag.





Joel upptäckte att Ville var något tyngre än både barn ett och två.






När folket åkt hem till sig igen, åkte vi till norrmalm för att hämta en pulka. Nu ska det bannimig åkas när det är snö ute!!


Dock blev det bara ett åk i backen...



Är det nu man ska få julkänslor???




Karln tycker fortfarande att lekplatsen är jordens bästa plats.




"Hej hej där nere!!"








Over And Out





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0