Bilder

Very ORANGE!
Jag tror inte att jag någonsinn varit såhär nördig som jag tänker vara nu.
Inte här i alla fall.


Detta är från våran evakueringskurs på Åland i torsdags.



Den enorma rutshbanan är en evakueringsslide
(några av er har säkert sett Armageddon, fast den här sitter på en båt)
och den är SKITKUL ATT ÅKA!!
Tror dock inte det är så kul om det skulle vara på riktigt.
Den runda "poolen" i poolen är plattformen man hamnar på när man åkt färdigt.
 



The sexy lady in orange is my workmate.



Och till kommer livflottar dit man slussar över passagerarna från plattformen.
Vi är faktiskt ganska grymma på säkerhet vi!!
 
 


Klättra upp för repstege iklädd överlevnadsdräkt.
Good work!



And the other sexy lady in ORANGE is me.





Bra övningar!
Love them.
Bra och sakkunniga instruktörer.


Nästa gång hoppas jag på en mindre
förkylning så jag också får bada!!






Over And Out





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0