Ajja bajja!!

Äntligen hemma från Tallinn, Kopli.
Och jag måste bara säga att det var den roligaste dock jag vart med om, nästan.
Det var lugnt fast ändå full fart.

Vi började med att samla gänget på Centralstationen i Stockholm.
Och sen bar det av till Stadsgården och M/s Gabriella.
Vi åt tre-rätters middag och drack gott till.
Efter att ha varit seriös och redig under hela middagen, var det dags att bli lite oredig och bege sig mot diverse barer. Och jag hamnade självklart i kareokebaren. För ibland är jag faktiskt störst bäst och vackrast!
Jag drog med min kollega, Raili 60 bast, och gjorde en Levoton Tuhkimo.

Och jag har ingen aning om, än idag, vad klockan var när jag kom till hytten...



Förrätt



Varmrätt



Varmrätt kött



Efterrätt






Självaste Michael Jackson uppträdde, i feminin form.




Drink i baren




Raili och Emma tar en svängom.






Over And Out





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0