Tosrdag morgon

Sitter i mitt vardagsrum och lyssnar på Takida.
Först blir jag lite arg över att julkalendern sänder 07.15 varje morgon. Måste jag faktiskt sätta klockan på väckning för att få se den? Det tål att tänkas över.
Mitt i all mys och frukost och TV shop (grabb ÄLSKAR att se på reklamen för H2O-mopp) får jag för mig att dammtorka min bokhylla.. jag hatar mig själv när jag får för mig sånt där. Kan liksom inte låta bli, ska bara. Och mitt i allt städande då, ringer ett privat nummer: Smittskyddsinstitutet..??
Det har upptäckts två fall av hepatitA på grabbs dagis. Så nu får vi kanske snart rusa till vårdcentralen. Fast han är ju vaccinerad sen september, men man ska aldrig vara säker. Får se vad de säger när de ringer tillbaka.
 
 
 
 
 
 
Over And Out
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0