Sovmorgon

Skryt.
Det är fult att skryta - jag vet.
 
Igår fick jag ett återfall i mitt vara-duktig-och-gå-och-lägga-mig-klockan-tolv liv.
Jag fastnade ju såklart framför Sleepers som började klockan tolv, den skulle sluta 03.05.
"Jag ska se en timme av den!" bestämde jag.. det blev halv två.
Sen ligger man i sängen med telefonen klistrad i handen och ska bara lägga ett ord i wordfeud (jaa, jag är fortfarande fast!!) och bara kolla Aftonbladet, kanske Expressen.. instagram och glöm för allt i världen inte facebook (vad nu skulle hända där klockan halv två på natten...?) !!!!!
Ja, så klockan var väl ändå närmare halv tre när man somnade.
 
Imorse vaknade jag av snabba steg.
Klockan var 07.24 och Ville kom helt exhalterad.
 
 
Ville: Mamma jag vill köra bilarna!!!
 
 
Mamman: Näe vet du vad. Kom och vila lite.
 
 
Vi vilade till halv elva!
 
 
 
You know I love you, huh?
 
 
 
 
Sen har vi varit ute i snön hela dagen.
Vi trotsade kyla och blåst och åkte bob och tefat.
 
 
 
Undra på att man är slut!
 
 
 
Over And Out
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0