Söndag

Grabb åkte på julbord med sin far. Mamman åkte till stan för shopping!
Först åkte jag och mitt skoskav till Johanna och Sixten för lite mys. Vi packade ihop Sixten i vagnen. Sen bar det av!
 
För mig är söndag inte en vilodag! Inte idag.
Idag nalkades seriös kvalitetsshopping.
För nästa gång jag är hemma - är det julafton.. 
Jag tror jag plöjde igenom 40 butiker på en kvart! Nå nej, men det kändes så.
 
Kul och mysigt var det!
Tack Johanna och sötaste Sixten <3
 
 
 
 
Morgon i Hentorp!
 
 
 
Ett relativt tomt Commerce.
Skönt att ha hela köpcentret för sig själva.
 
 
 
På Rådhuset avnjöt vi den godaste dammsugare
vi avnjutit i hela våra liv (och det har avnjutits
en hel del sånna här av oss, ska ni veta).
 
 
 
Jag tror att det var... 2002 kanske.. eller liknande
som var året då jag senast köpte en CD-skiva. 
Idag var det klart värt att lägga 169 kr på en.
A lesson learned...
 
 
 
 
Over And Out
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0