Johanna

Johanna.
Just i skrivande stund gör Johanna sina sista minutrar på Rosella.
Hon är en av de bästa och ska börja på Viking Lines nya båt, Grace, som helt ny kommer ut i trafik i januari.
 
 
Johanna jobbade på buffetlinjen, på Rosella.
Hon är en av de ärligaste, härligaste, starkaste, finaste, jordnäraste och vackraste människor jag känner! 
Jag kommer sakna henne enormt mycket.
Och jag tänker inte skriva mer nu, för jag sitter här och bölar.
 
Man kan bara tillägga att jag är ganska trött på att "förlora" vänner nu..
 
 
Jag önskar henne lycka till och hoppas och tror att vi behåller kontakten trotts båtbytet.
Jag kan inte annat än älska den här människan.
 
 
Så mycket vi vart med om:
Mannen med väskan
Fat camp i Åbo
4470
Sune
Huber
Bengt
4422
m.m, m.m
 
 
You are always on my mind, I love you, girl!
 
 
 
Over And Out
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0