God morgon

Hoppas ni sovit bra!
Andra dagen på jobb (förra veckan) började jag först halv ett. Fast jag vaknade klockan 08.17 av den första vågen som "slog" lite, och där fick Mukkis sitt 127:e nackspärr (kanske borde börja träna??). I början kunde jag inte röra på huvudet. Och samtidigt hade jag kvar mitt skoskav från veckan innan (jag samlar på krämpor, vad samlar du på) kan ni tänka er hur det såg ut när jag gick (jaa, som en tjärring med en stång i räva).
 
Vad jag ville komma fram till här, är att massage skulle vara trevlig i julklapp, för jag känner av det än. Jag är ju själv massör, men man lever kanske inte som man lär, alla dagar. Och man är framförallt inte på massage varje vecka direkt...
 
För varje minut massage jag får i julklapp lovar jag att ge tio kronor till barncancerfonden.
 
 
Så fin så i mina stövlar.
   
 
 
 
Over And Out
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0