Var det jag??

Imorgon ska Ville till Jönköping.
Jag tror prompt att Villes pappa försöker få makten över sin son!
På mindre än en vecka har han bett om att få ha Ville extra två gånger.
Ingen är gladare än jag, men när han började fråga om han fick ha honom från torsdag morgon till söndag kväll, stampade jag hårt ner foten!!
 
Jag blev helt tårögd när pappan sa att han faktiskt saknar sin son (han har inte sett honom på nästan två månader, då vi varit i Finland).
 
De ska i alla fall till Jönköping imorgon, och Elmia.
Det är nån lastbilstjofs.. sånt där karlar förstår och inte jag.
 
Är Ville lycklig, så är jag lycklig.
 
 
 
MAMMAS HJÄLTE <3
I LOVE YOU THIS MUCH:
<---------------------------O---------------------------->
 
 
 
 
Over And Out
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0