Trauma och milstolpe

KÄNSLIGA LÄSARE VARNAS!!
Idag har det inte bara hänt en grej i mitt liv!!
 
 
 
Dagen började ganska oskyldigt med två lugna och fina människor i en lägenhet i utkanten av Skövde...
 
 
'Til we totally lost it!!
 
 
NU KOMMER DET BLOOD!!!
På en bild...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Och det var här jag lite ångrade att jag köpte en ny potatisskalare på IKEA i lördags..
Jag stod alltså och skalade potatis, när den anföll mitt finger.. förstår inte alls vad vassa saker har emot mina fingrar!!
SLUTA HATA MIG!!! 
 
Ville var ju skön.
Han har aldrig haft problem med blod, men idag när jag satt vid köksbordet och svor, gick han och la sig i min säng efter ett tag och sa: Mamma, jag tror jag har feber nu...
 
Jag har bergis förlorat en kvarts liter blod idag.
 
 
Mos.
Hälften av potatisarna förblev oskalade, så vi gick ut och övade lite cykel under tiden som potatisen kokade.
Idag klarade grabb av att sprarka iväg sig själv och cykla runt hela gården!!
En föörj--la grym grabb man begåvats med!!
 
 
 
Grym grabb!!
 
 
 
Syrran hittade en cool panoramainställning på min telefon,
så vi testa vardagsrummet då..
 
 
 
Och Villes väggar.. oj, där står ju jag och spelar munspel..
spelar.. hmm.. låter..
 
 
 
Såhär ser jag ut i panoramaformat.
 
 
 
Ville låna kameran och tog bild på en lycklig moster
 
 
 
...och hennes mage...
 
 
 
..hennes fot..
 
 
...och hans egen fot...
 
 
 
 
 
 
Efter allt trauma och milstolpar åkte vi till mamma och pappa för att lugna ner oss lite.
Skööönt..
 
 
 
Katten Pi njöt av solen.
 
 
 
Och jag fick lite akutvård av mamsen.
Tack kära du <3
 
 
 
 
 
 
 
Over And Out
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0