Tisdag med The Gang

Idag har hela The Gang vart i Värsås.
Det blev en ganska spontan dagstur ut till Värsås och min syster, för The Gang.
Simon, Nattis, Ville, min vän och jag hade bestämt att vi skulle dit, och mitt i allt dök Joel, Katarina, Youshi och Rio upp.
Treeeevligt värre.
 
Det hände inte varje dag.
Men vi konstaterade att vi borde göra det här oftare.
 
 
En helt fantastisk tisdagssyssla!
 
 
 
Ville och Nattis delar häst.
 
 
 
En liten olycka, skedd av en liten människa är
ett litet problem..
 
 
 
Vätskepaus!!
 
 
 
Simon fann sin vän idag, då han "hade det lite svårt"
enligt sitt horoskop.
 
 
 
 
 
 
 
Jag skäms nästan näsan av mig, när jag ser att jag inte tagit en enda bild av Youshi..
*lovar bättra mig*
 
 
 
Over And Out
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0