Städdag de lux!

Jag vaknade runt halv tio idag.
Jag hade bestämt att jag ska städa lite idag - JAMEN TJEEENA!
I två timmar städade jag vardagsrum, hall och toa.. sen bestämde jag att det var dags för lite kaffepaus. Åkte hem till Johanna och Sixten.
Sen var det bara att åka hem och fortsätta.
Jag är en sån tölp när jag städar!
Mittiallt kan jag märka att jag lämnat något på hälften. Som till exempel ligger fortfarande alla mina fotoalbum framför mig på soffan!
 
 
 
Vid datorn brukar jag sitta då...
 
 
Jag känner mig lite som ett praktarsel idag.
När jag kom till köket efter många om och men, så bestämde jag för att rensa lite leksaker i Villes skåp. När han var liten och alltid ville vara nära fick han lov att ta ett skåp i köket och ha lite leksaker i.
Jag kastade bort ganska mycket... nu ligger hans leksaker i en kontainer.. stackars mig när han läser den här bloggen om några år...
 
 
 
Bokhylla 1, som han fick igår.
 
 
 
Bokhylla 2, som han fick igår.
 
 
 
Det finns även bildbevis på att det inte var jag
som satte ihop de här bokhyllorna, men min
telefon fick för sig att sluta samarbeta..
(för den som trodde att jag skulle vara hurtig
och satt ihop di här mitt i natten).
 
 
 
Over And Out
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0